Antonio & Jordan: A brave new brand

Λίγες ημέρες απέμειναν για όσους θέλουν να αποκτήσουν το τεύχος Chronos Plus Απριλίου, πριν κυκλοφορήσει το νέο, καλοκαιρινό μας τεύχος. Στις σελίδες του, θα έχετε την ευκαιρία να διαβάσετε την συνέντευξη των δημιουργών της νέας ελληνικής μάρκας ωρολογοποιίας Antonio & Jordan. Πάρτε μια μικρή γεύση εδώ…

Το λανσάρισμα μιας ελληνικής μάρκας ρολογιών είναι οπωσδήποτε σπουδαία είδηση σε μια αγορά και μια χώρα που δεν έχει παράδοση στην ωρολογοποιία. Κι όμως, δυο Έλληνες ωρολογοποιοί, ο Αντώνης Μεριστούδης και ο Ιορδάνης Πορφυρίδης, ύστερα από πολλά χρόνια εργασίας στον χώρο του σέρβις, έκαναν το μεγάλο βήμα και πήραν το μεγάλο ρίσκο να δημιουργήσουν ένα microbrand ρολογιών. Σήμερα, παρουσιάζουν με υπερηφάνεια το πρώτο προϊόν με την επωνυμία Antonio & Jordan: ένα μηχανικό ρολόι με μινιμαλιστικό σχεδιασμό και πολλές χειροποίητες λεπτομέρειες.
«Το όραμά μας ήταν να φτιάξουμε ένα ρολόι που θα ζει για πάντα, που θα πηγαίνει από τον πατέρα στον γιο και, αργότερα, στον εγγονό. Ένα ρολόι που θα έχει μνήμη, που θα κουβαλάει αναμνήσεις, ιστορίες… Δημιουργούμε για τους ανθρώπους που αναζητούν αυτό το “για πάντα”. Που αγαπούν το ρολόι και θέλουν να το φορούν αντί να το κρατούν σ’ ένα συρτάρι». Με αυτά τα λόγια μάς συστήνει ο Αντώνης Μεριστούδης το ελληνικό brand Antonio & Jordan. «Η ιδέα της δημιουργίας του ρολογιού ήρθε μια μέρα από τον Αντώνη», λέει ο Ιορδάνης Πορφυρίδης. «Έτσι, άρχισε να δημιουργείται ένα ελληνικό microbrand, το οποίο απευθύνεται σε κάθε λάτρη του ρολογιού, ανεξαρτήτως ηλικίας».

Η πρώτη επαφή
«Η επαφή μου με τα ρολόγια άρχισε από μικρή ηλικία, από τότε που περιεργαζόμουν τα ξυπνητήρια στο εργαστήριο του πατέρα μου, το οποίο και ανέλαβα», λέει ο Ιορδάνης Πορφυρίδης. «Πρώτα άρχισα να επισκευάζω ξυπνητήρια και έπειτα ρολόγια χειρός. Ήταν προδιαγεγραμμένος ο δρόμος που θα ακολουθούσα». Ο Αντώνης Μεριστούδης εγγράφηκε στη σχολή ωρολογοποιίας της πλατείας Κουμουνδούρου «ύστερα από παρότρυνση μιας οικογενειακής φίλης». «Εκεί, πολύ γρήγορα κατάλαβα ότι έχω ταλέντο σ’ αυτό τον μικρόκοσμο που, μέσα απ’ τον φακό φάνταζε τεράστιος», λέει. «Εκείνο που αγάπησα στη μικρομηχανική ήταν πως το μόνο που μπορεί να σε περιορίσει είναι η φαντασία σου». Και συνεχίζει: «Το να φτιάξω το δικό μου brand ήταν όνειρο από τη σχολή ακόμη, αλλά όλα στη ζωή έρχονται στη δική τους ώρα, όχι στη δική μας. Μετά από 35 χρόνια εργασίας στον τομέα της επισκευής συναντήθηκα με τον Ιορδάνη, έναν άνθρωπο της ηλικίας μου, που είχε τα ίδια όνειρα και τις ίδιες επιθυμίες μ’ εμένα»….

More Stories
H νέα κινηματογραφική καμπάνια της Tissot για το PRX 35mm