H TAG Heuer φέρνει τον Super Mario στα καντράν των Connected και σπάει τα ρεκόρ της

Για να γιορτάσουν το ξεκίνημα μιας νέας (και μακροχρόνιας) συνεργασίας μεταξύ των δύο εμπορικών σημάτων, η TAG Heuer και η Nintendo παρουσίασαν ένα smartwatch περιορισμένης έκδοσης με τον πιο διάσημο χαρακτήρα της Nintendo, τον Super Mario. Το ρολόι ξεπούλησε μέσα σε 10 λεπτά από τη στιγμή που ανακοινώθηκαν οι προπαραγγελίες!

Όταν η TAG Heuer και η Nintendo ενώνουν τις δυνάμεις τους, τότε το αποτέλεσμα δεν μπορεί να μην είναι συναρπαστικό τόσο για τον κόσμο της ωρολογοποιίας όσο και για τους λάτρεις των βιντεοπαιχνιδιών. Και όταν ο Super Mario έρχεται στο περιβάλλον ενός TAG Heuer Connected, το αποτέλεσμα δεν  μπορεί παρά να είναι ένα ρολόι το οποίο ξεχωρίζει και φέρνει νέο στιλ και φρέσκο αέρα στις συλλογές της manufacture. Ο ατρόμητος, εικονικός ήρωας ζωντανεύει σε αυτό το πολυτελές smartwatch που συνδυάζει τον αθλητισμό, την τεχνολογία και την κομψότητα σε έναν δυναμικό συνδυασμό. Και με αυτήν τη συνεργασία, το TAG Heuer Connected x Super Mario Limited Edition γίνεται ένα ψηφιακό ρόλοι το οποίο προσφέρει στους χρήστες του έναν διασκεδαστικό νέο τρόπο για να γίνουν πιο δραστήριοι, νιώθοντας τη συγκίνηση της επίτευξης των στόχων τους καθ ‘όλη τη διάρκεια της ημέρας.

Πολλές γενιές παικτών και φανατικών gamers έχουν μεγαλώσει με τον Super Mario, με περισσότερα από 370 εκατομμύρια παιχνίδια του φανταστικού ήρωα να έχουν πουληθεί παγκοσμίως από το 1985. Από τη στιγμή που εμφανίστηκε στο πρώτο παιχνίδι Super Mario Bros. το οποίο αρχικά κυκλοφόρησε στην Ιαπωνία το 1985, ο ήρωας με το κόκκινο καπέλο και την μπλε φόρμα, έγινε αμέσως ένα χαρακτηριστικό σύμβολο στον κόσμο των video games.

Στην καρδιά αυτής της συνεργασίας, το νέο TAG Heuer Connected είναι ένας μοναδικός συνδυασμός της φινέτσας και της κομψότητας ενός χρονογράφου, φτιαγμένου σύμφωνα με τις αρχές της παραδοσιακής ωρογοποιίας, αλλά με την υπερσύγχρονη, ψηφιακή εμπειρία προσαρμοσμένη στις ανάγκες των σημερινών αποδόσεων που πρέπει καλύψει ένα σύγχρονο Connected ρολόι. Συνολικά είναι ένα εντυπωσιακό και ευέλικτο ρολόι χειρός που μπορεί να βελτιώσει τον ατομικό τρόπο ζωής, από τις καθημερινές συνδεδεμένες ηλεκτρονικές υπηρεσίες, μέχρι τις αθλητικές δραστηριότητες του κάθε χρήστη.

Ο Super Mario μέσα στο καντράν του ρολογιού, όπως και στην οθόνη του παιχνιδιού άλλωστε, είναι σε μια διαρκή κίνηση. Η χαρούμενη και ενεργητική προσωπικότητά του ενθαρρύνει τους χρήστες αυτού του smartwatch να απολαμβάνουν τις μετακινήσεις τους. Με τον ήρωα στο καντράν, ο οποίος γίνεται πιο ζωντανός και πιο κινούμενος, όσο πιο ενεργός είναι ο χρήστης, αυτή η έκδοση του TAG Heuer Connected παρουσιάζει την πιο διασκεδαστική και ενθαρρυντική φιγούρα που θα κάνει τα πάντα για να σας διατηρήσει ενεργούς όλη την ημέρα.

Tα animations βασίζονται στο σύστημα ανταμοιβών του παιχνιδιού: Ο Mario σας υποδέχεται με ένα φιλόξενο χαιρετισμό κάθε πρωί, και καθώς η μέρα εξελίσσεται και αυξάνετε τον αριθμό των βημάτων σας, ξεκλειδώνετε ανταμοιβές σε κάθε στάδιο του ημερήσιου στόχου σας, και ανάλογα με το στάδιο (25%, 50%, 75% και 100%) τότε παίζει και ένα διαφορετικό κινούμενο σχέδιο το καντράν. Αυτές οι «ανταμοιβές» έχουν τη μορφή των διάσημων αντικειμένων του Super Mario: στις 3 πετάγεται το Super Mushroom που κάνει τον Mario να μεγαλώνει, στις 6 το Pipe που του επιτρέπει να ταξιδεύει γρήγορα και στις 9 το Super Star που τον κάνει ανίκητο, φωτίζει πανηγυρικά στο καντράν. Και όταν φτάσετε το 100% του ημερήσιου στόχου σας, ο Mario ανεβαίνει στο Goal Pole, άλλο ένα συμβολικό χαρακτηριστικό του βιντεοπαιχνιδιού.

Το TAG Heuer Connected x Super Mario Limited Edition έρχεται σε μια συσκευασία σχεδιασμένη αποκλειστικά για αυτήν τη συνεργασία. Συνοδεύεται επίσης από μια ταξιδιωτική θήκη ταξιδιού στο συμβολικό κόκκινο του Super Mario. Όλα αυτά δεν θα μπορούσαν να αφήσουν αδιάφορους τους φανατικούς οπαδούς του Super Mario. Αυτή η περιορισμένη έκδοση  στα 2.000 ρολόγια, τα οποία ήταν διαθέσιμα μόνο σε επιλεγμένες μπουτίκ TAG Heuer και στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.tagheuer.com από τις 15 Ιουλίου 2021, εξαντλήθηκαν μέσα σε λιγότερο από δέκα λεπτά από την στιγμή που ξεκίνησε η πώλησή τους. Και σύμφωνα με αναφορές της μάρκας, το ρολόι αποδείχθηκε ότι είναι ένα από τα πιο επιτυχημένα λανσαρίσματα της TAG, που εξαντλήθηκε σε όλες τις αγορές σε λιγότερο από δέκα λεπτά, με βάση μόνο παραγγελίες πριν από την πώληση! Ήδη η τιμή του στο resale market έχει ξεπεράσει τρεις φορές την αρχική του τιμή.

Περισσότερες πληροφορίες για την TAG Heuer εδώ

 

More Stories
Τα νέα, συλλεκτικά Octo Roma του οίκου Bvlgari