Ο Takashi Murakami σε ένα μοναδικό ρολόι της Hublot

Το προϊόν της συνεργασίας του Ιάπωνα καλλιτέχνη και της Hublot που εμφανίστηκε πρώτη φορά στο LVMH Watch Week 2021 είναι κάτι πολύ πιο συναρπαστικό από μια απλή άσκηση co-branding.

Λίγοι σύγχρονοι ποπ καλλιτέχνες έχουν καταφέρει να προσθέσουν στο ενεργητικό τους περισσότερες εμβληματικές co-branding συνεργασίες από τον Takashi Murakami. Το βιογραφικό του Ιάπωνα καλλιτέχνη συμπεριλαμβάνει μερικούς από τους τιτάνες της μόδας, όπως ο οίκος Louis Vuitton και η Vogue, μοντέρνους ράπερ και ποπ τραγουδίστριες όπως Pharrell Williams, ο Kanye West και η Billie Eilish, καθώς και μερικές από τις πιο πολυπόθητες ετικέτες ρούχων από όλο τον κόσμο, όπως η Supreme, η COMME des GARÇONS και η visvim.

Εκτός από την πρωτοπορία του δικού του στιλ, το οποίο αντλεί έμπνευση μέσα από την πολύχρωμη παράδοση των γιαπωνέζικων anime και συνδυάζει τα έργα τέχνης του με την ανεμελιά της ποπ αισθητικής, ο Murakami είναι και ένας ένθερμος υποστηρικτής φιλανθρωπικών δράσεων, αφού προωθεί και υποστηρίζει τη σταδιοδρομία νέων ανερχόμενων καλλιτεχνών οργανώνοντας την εξαμηνιαία έκθεση τέχνης GEISAI στην Ιαπωνία.

Για τα luxury brands, συνεργασίες με καλλιτέχνες όπως ο Murakami είχαν και συνεχίζουν να έχουν μια τρομερή μάρκετινγκ γοητεία. Και απ΄ότι φαίνεται για την ώρα, η μακροχρόνια συζήτηση των ειδικών της υψηλής ωρολογοποιίας, σχετικά με το αν ένα ρολόι είναι δείγμα υψηλής ποιότητας χειροτεχνία ή αυθεντική Τέχνη, έχει διευθετηθεί. Το απόλυτο σύμβολο που χαρακτηρίζει όσο τίποτα άλλο το συνολικό έργο του καλλιτέχνη είναι ίσως το διάσημο “χαμογελαστό λουλούδι” που έχει ζωγραφίσει και το οποίο έχει εμφανιστεί σε πίνακες μουσείων, σε ρούχα και παπούτσια, μέχρι και σε doodle της Google.

Hublot Classic Fusion Takashi Murakami All Black

Ένα σημείο, όμως, που δεν είχε εμφανιστεί ακόμη ήταν το καντράν ενός ελβετικού ρολογιού. Βέβαια, η αρχική συνεργασία του με τον οίκο Louis Vuitton είχε γεννήσει την ιδέα να ενσωματωθεί με κάποιον τρόπο το έργο του Ιάπωνα καλλιτέχνη στην μεγάλη ιδέα “the Art of Fusion” της Hublot, τον όρο που επινόησε και υπηρέτησε μέχρι τέλος ο πρώην CEO της μάρκας, Jean-Claude Biver, το 2004.

Ο Μurakami από την μεριά του είχε αρνηθεί κάποια συνεργασία, γιατί πίστευε ότι το πολύχρωμο λουλούδι του, έπρεπε αν βρει ένα νέο πρόσωπο ώστε να φιλοξενηθεί στο καντράν ενός ρολογιού. Κι έτσι πρότεινε την all-black ιδέα που φυσικά η Hublot αγκάλιασε ένθερμα, αφού και η ίδια από το 2006 έχει προσαρμόσει την All-Black αισθητική της στα πιο προχωρημένα ή εξεζητημένα μοντέλα της.  Τελικά, στα αποκαλυπτήρια των νέων μοντέλων της LVMH Watch Week 2021, η Hublot ανακοίνωσε επίσημα το πολυπόθητο κλείσιμο της συμφωνίας με τον εμβληματικό Ιάπωνα, παρουσιάζοντας ταυτόχρονα και τον καρπό της συνεργασίας τους: το Hublot Classic Fusion Takashi Murakami All Black.

Hublot Classic Fusion Takashi Murakami All Black

Χωρίς να προκαλεί καμία ιδιαίτερη έκπληξη, και πιστό στο έργο του Ιάπωνα καλλιτέχνη, το οποίο ανατρέπει τα παραδοσιακά όρια μεταξύ της υψηλής και της φτηνής τέχνης, το ρολόι φιλοξενεί την παιδική μορφή της μαργαρίτας του Murakami, αριστουργηματικά στολισμένη με περισσότερα από 560 μαύρα διαμάντια, η οποία κινείται ανέμελα πάνω από την μηχανική υψηλής ωρολογοποιίας της Hublot. Μόνο που αυτή τη φορά, αντίθετα από τα άλλα συλλεκτικά μοντέλα που έβγαλε η ελβετική μάρκα σε συνεργασία με καλλιτέχνες όπως ο Richard Orlinski ή ο Marc Ferrero, το σύμβολο του Murakami κυριολεκτικά χορεύει μέσα στη μαύρη γυαλισμένη κεραμική κάσα 45 χιλιοστών, δείχνοντας ίσως έτσι ότι είναι κάτι πολύ περισσότερο από μια άσκηση co-branding.

O Takashi Murakami κατά τη διάρκεια της επίσκεψής του στην manufacture της Hublot.

Στο Hublot Classic Fusion Takashi Murakami All Black το μαύρο λουλούδι του Murakami μοιάζει να έχει απορροφήσει όλα τα χρώματα του παρελθόντος του, αλλά ωστόσο συνεχίζει να γελά. Βέβαια, τα μαύρα διαμάντια που το ντύνουν μπορεί να παίζουν το δικό τους παιχνίδι με το φως και τις σκιές, αλλά τελικά το λουλούδι είναι παγιδευμένο σε μια στιβαρή all-black αισθητική.

Το κεφάλι, ή πιο σωστά ο γελαστός ύπερος του λουλουδιού, προεξέχει κάτω από κρύσταλο ζαφειριού, τα δώδεκα πέταλα γύρω του είναι τοποθετημένα κάτω από τους δείκτες και μοιάζουν να χορεύουν, αφού μπορούν να περιστρέφονται με την κίνηση του βραχίονα, χάρη σε ένα έξυπνο σύστημα μικροσκοπικού ρουλεμάν που επινοήθηκε από τους μηχανικούς της Hublot. Κάτω από τη μαγική διακόσμηση, η Hublot εγκατέστησε τον δικό της αυτόματο μηχανισμό MHUB1214 Unico, με power reserve 72 ωρών, o οποίος είναι ορατός από το κρύσταλο ζαφειριού του open back. Το ρολόι είναι αδιάβροχο στα 50 μέτρα και φοράει μαύρο ραδβωτό λουράκι από καουτσούκ. Το Classic Fusion Takashi Murakami All Black είναι limited edition σε 200 κομμάτια και η τιμή του είναι 26.900 ευρώ.

O Takashi Murakami εξετάζει τις λεπτομέρειες του Hublot Classic Fusion Takashi Murakami All Black.

Περισσότερες πληροφορίες για την Hublot εδώ.

Hublot Classic Fusion Takashi Murakami All Black
More Stories
Η Lufthansa θέλει να χρεώσει 16 ευρώ ανά κράτηση