Γνωρίστε το Royal Oak Offshore Selfwinding Flying tourbillon Chronograph 43mm

Ανακαλύψτε τη νέα δημιουγία της Audemars Piguet

Το Royal Oak Offshore επινοήθηκε το 1989 για να τιμήσει την 20ή επέτειο του Royal Oak και, κυρίως, για να τονώσει τις -τότε φθίνουσες- πωλήσεις του προγόνου του. Ο Stephen Urquhart, τότε πρόεδρος της Audemars Piguet, ανέθεσε τον σχεδιασμό του σ’ έναν νεαρό designer, τον οποίο είχε προσλάβει μόλις πριν από ένα χρόνο: τον Emmanuel Gueit. Το ρολόι που σχεδίασε ο Gueit ήταν, για τα γούστα της εποχής τουλάχιστον, πολύ μεγάλο και πολύ βαρύ. Η διοίκηση της manufacture είχε πολλές αμφιβολίες για την εμπορικότητά του και, το λανσάρισμά του, προγραμματισμένο για το 1992, έγινε τελικά το 1993. Ο Gérald Genta, ο άνθρωπος που σχεδίασε το Royal Oak, λέγεται πως το μίσησε. Το κοινό, ωστόσο, το λάτρεψε και το θηριώδες Offshore (τόσο θηριώδες που απέκτησε το παρωνύμιο «The Beast») έφτασε φέτος να γιορτάζει τα 30 χρόνια του. Αυτή τη χρονιά, λοιπόν, η manufacture παρουσιάζει με περηφάνια ένα νέο μέλος της οικογένειας, το οποίο συνδυάζει τα υλικά υψηλής τεχνολογίας με τη φουτουριστική αισθητική, τον δυναμισμό, την τόλμη και την τεχνολογία νέας γενιάς.

Σε περιορισμένη έκδοση 100 κομματιών, το εικονιζόμενο ρολόι είναι ο πρώτος απόγονος του Royal Oak Offshore Flying Tourbillon Chronograph, που λανσαρίστηκε το 2021 με διάμετρο 43mm. Η κάσα του είναι τώρα κατασκευασμένη από μαύρο κεραμικό (οξείδιο του ζιρκονίου) με σατινέ φινίρισμα στις επιφάνειες και γυαλισμένο στις μπιζουταρισμένες ακμές. Χαραγμένο με τα διακριτικά «Royal Oak Offshore Limited Edition of 100 Pieces» το back είναι επίσης από κεραμικό και πλαισιώνει ένα παράθυρο από κρύσταλλο ζαφειριού, από το οποίο διακρίνεται ο Caliber 2967, με τον ρότορα από μαυρισμένο ροζ χρυσό 22Κ σε πρώτο πλάνο. Πρόκειται για έναν μηχανισμό τρισδιάστατης αρχιτεκτονικής, ο οποίος προσφέρεται για αισθητικούς πειραματισμούς. Εκατέρωθεν του flying tourbillon, στο 6, δύο γέφυρες από τιτάνιο με φινίρισμα PVD σε μαύρο χρώμα έχουν διακοσμηθεί με πράσινα ένθετα επικαλυμμένα με ανοδιωμένο αλουμίνιο, τα οποία προσδίδουν μια ελκυστική αίσθηση βάθους αφήνοντας να διαφαίνεται η πλατίνα, φινιρισμένη σε στυλ σχάρας αγωνιστικού αυτοκινήτου. Πλαισιωμένα με μαύρο δακτύλιο, τα υποκαντράν για τις ώρες και τα λεπτά του χρονογράφου είναι διαφανή, προσφέροντας οπτική πρόσβαση στους τροχούς του μηχανισμού, ενώ ανάμεσά τους μπορεί κανείς να διακρίνει το gear train. Έντονες πινελιές χρώματος προσθέτουν οι δείκτες από ροζ χρυσό, ο δακτύλιος της μινουτιέρας σε νεανικό πράσινο και οι δείκτες του χρονογράφου σε ζωηρό κόκκινο. Το σύνολο ολοκληρώνεται με ανάγλυφο λουράκι από πράσινο rubber, το οποίο ο χρήστης μπορεί να εναλλάσσει εύκολα με το εφεδρικό λουράκι από μαύρο rubber που συνοδεύει το ρολόι – αμφότερα με μπούκλα από τιτάνιο.

More Stories
Chronos Plus 43: IWC Portofino 34 & 37