Η νέα πολυτελής μάρκα S by Salanitro

Χθές βράδυ στη Γενεύη, ένα μικρός αριθμός καλεσμένων παρεβρέθηκε στο πρώτο λανσάρισμα της μάρκας S by Salanitro, η οποία παρουσίαση μια συλλογή από σπάνια αντικείμενα Haute Couture

H S by Salanitro είναι μια νέα μάρκα που ξεχωρίζει για τις  εξαιρετικές της δημιουργίες με ισχυρή και μοναδική ταυτότητα στον κόσμο της πολυτέλειας. Αισθητική και πολιτιστική ευαισθησία, γνώση υλικών και πολύτιμων λίθων, εξαιρετική τεχνογνωσία από την Métiers d’Art δημιουργίας κοσμημάτων στην Haute Horlogerie, η S by Salanitro είναι μια ελβετική μάρκα που δημιουργήθηκε από τον Pierre Salanitro με σκοπό να εκπλήσσει μέσα από τα πρωτότυπα σχέδιά της.

Ενώ η υψηλή ωρολογοποιία είναι η βασική δραστηριότητα του ιδρυτή της, η S by Salanitro εξερευνά νέους ορίζοντες, ενσωματώνοντας το πάθος του για μοναδικά και πολύτιμα αντικείμενα, που αποτελούν πηγές συναισθημάτων. Χθες το βράδυ, σε ένα αποκλειστικό event παρουσιάστηκε η μάρκα. Στην περιορισμένη λίστα καλέσμένων βρισκόταν και η εκδότρια του Chronos Plus, κα Μαίρη Μπέλμπα, η οποία ήταν ανάμεσα στους πρώτους που είδαν απο κοντά τα έργα του Pierre.

Ο πολεμιστής του Malinaltepec – The Warrior of Malinaltepec

Η πρώτη δημιουργία με την υπογραφή S by Salanitro είναι μια σύγχρονη επανερμηνεία της εμβληματικής μάσκας του Malinaltepec που ανακαλύφθηκε το 1921 στο νοτιοδυτικό Μεξικό.

Εξυψωμένη από τη δουλειά των τεχνιτών και των χαράκτων που κατέχουν την τεχνική ικανότητα και την καλλιτεχνική αίσθηση, κάθε μάσκα, κατασκευασμένη από επιχρυσωμένο ασήμι, αναδεικνύεται από ένα πλήθος διαμαντιών. Κάθε κομμάτι συνοδεύεται από ένα κουτί, ενώ διαθέτει στήριγμα στο εσωτερικό του, το οποίο επιτρέπει την τοποθέτηση της μάσκας στον τοίχο.

Τάβλι, ένα κουτί παιχνιδιών «Υψηλής ραπτικής» – Backgammon, a “Haute couture” game box

Το δεύτερο αντικείμενο που παρουσιάζει η μάρκα S by Salanitro είναι ένα τάβλι, σε ένα “Haute Couture” πνεύμα. Αυτό το πολυτελές τάβλι με το μοντέρνο σχεδιασμό και τα υλικά εξαιρετικής ποιότητας είναι κατασκευασμένο από ελβετικό ξύλο, έχει σεταριστεί με μαύρα διαμάντια ή μπλε ζαφείρια και έχει φιλοτεχνηθεί από τους καλύτερους τεχνίτες στη Γενεύη. Η υπογραφή της μάρκας αποκαλύπτεται στις λεπτομέρειες, καθώς είναι διαθέσιμη η υπηρεσία προσωποποίησης του αντικειμένου.

Ο καθρέφτης, αντανάκλαση της ψυχής – The Mirror, reflection of the soul

Το τρίτο αντικείμενο είναι ένας καθρέφτης που δημιουργήθηκε σε συνεργασία με την αρχιτέκτονα εσωτερικών χώρων και σχεδιάστρια Aline Erbeia, ιδρύτρια του brand “The Precious Energy”. Εμπνευσμένο από το μεξικάνικο «Calaveras», είναι κατασκευασμένο από λακαρισμένο ξύλο και έχει διακοσμηθεί με 1.277 πολύτιμους και ημιπολύτιμους λίθους, ο καθένας με μια ιδιαίτερη σημασία. Είναι εντυπωσιακό ότι 350 ώρες σχολαστικής εργασίας χρειάστηκαν για να τοποθετηθεί κάθε πέτρα.  Πρόκειται για μια ακόμη δημιουργία που μπορεί να προσωποποιηθεί On demand.

More Stories
To Hublot Loves Football φτάνει στην Κίνα