Η Emirates το εμπορικότερο αεροπορικό σήμα

Η Emirates, ένας παγκόσμιος σύνδεσμος ανθρώπων και προορισμών, αποτελεί το εμπορικότερο αεροπορικό σήμα παγκοσμίως για τρίτη συνεχή χρονιά, σύμφωνα με την έκθεση The Brand Finance Global 500 για το 2014 που δημοσιεύτηκε πρόσφατα.

Η αεροπορική εταιρεία, που πλέον κατατάσσεται στην 234η θέση της λίστας, αποτελεί επίσης το εμπορικότερο σήμα στη Μέση Ανατολή για τέταρτη συνεχή χρονιά και σήμερα αποτιμάται στα 5,48 δισεκατομμύρια δολάρια, σημειώνοντας αύξηση της τάξης του 34% σε σύγκριση με το 2013.

Η παγκόσμια πλατφόρμα επικοινωνίας της Emirates με τίτλο «Hello Tomorrow» συνδέει ανθρώπους και πολιτισμούς, δημιουργώντας σημαντικές εμπειρίες που διαμορφώνουν τον κόσμο μας. Είναι αναπόσπαστο κομμάτι των βλέψεων της αεροπορικής εταιρείας να εξελιχθεί σε ένα παγκόσμιοlifestyle brand – που θα είναι όχι μόνο ένα μέσο μεταφοράς των ανθρώπων από το ένα μέρος στο άλλο, αλλά και ο καταλύτης που θα συνδέει τις ελπίδες, τα όνειρα και τις φιλοδοξίες των λαών. Το παγκόσμιο κοινό έχει πλέον ποικίλους τρόπους να συνδεθεί με την Emirates, είτε μέσω μοναδικών χορηγιών όπως του FIFA World Cup™ και της Formula 1, είτε μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης της εταιρείας.

More Stories
Νέος Marketing Director στην Hublot