Επιτυχημένη η καμπάνια Hublot-Depeche Mode

Περισσότερα από 1,4 εκατομμύρια δολάρια κατάφερε να συγκεντρώσει η προσπάθεια της Hublot με τους Depeche Mode για την εξασφάλιση καθαρού και πόσιμου νερού σε αναπτυσσόμενες χώρες.

Η δημοπρασία για τη συγκέντρωση των χρημάτων αυτών έγινε στο πλαίσιο ενός Gala Dinner στις 6 Μαρτίου 2014, στη Μόσχα, παρουσία των μελών του συγκροτήματος και του CEO της Hublot, Ricardo Guadalupe. Αντικείμενο της δημοπρασίας ήταν ρολόγια περιορισμένης κυκλοφορίας.

Το Depeche Mode Tourbillon με κάσα σχήματος tonneau από μαύρο τιτάνιο ήταν ένα από τα ρολόγια αυτά, ενώ ένα μοναδικό box set με μία κιθάρα υπογεγραμμένη από τα μέλη του συγκροτήματος και ένα Big Bang Depeche Mode Steel με χαραγμένη τη λέξη Moscow πάνω του ήταν ακόμα ένα αντικείμενο προς πώληση με τιμή έναρξης τα 45.000 δολάρια. Τέλος, το Depeche Mode 2014 limited edition, το οποίο θα παραχθεί σε 250 κομμάτια, ένας χρονογράφος από ατσάλι είχε τιμή έναρξης τα 35.000 δολάρια.

More Stories
Το απόλυτο καλοκαιρινό ρολόι από τη Linde Werdelin