Το νέο κομμάτι του Woodkid είναι βασισμένο στον ήχο ενός Vacheron Constantin

O Woodkid δημιούργησε ένα νέο κομμάτι, εμπνευσμένο από τον χτύπο ενός ρολογιού της Vacheron Constantin

Η συνεργασία μεταξύ της Vacheron Constantin και του Γάλλου μουσικού και καλλιτεχνικού διευθυντή Woodkid – που ξεκίνησε πριν από ένα χρόνο μέσω ενός προγράμματος καθοδήγησης σε συνεργασία με τα Abbey Road Studios – εξελίσσεται μέσω της δημιουργίας ενός αποκλειστικού, σύγχρονου κομματιού που περιλαμβάνει τον ήχο ενός ρολογιού Vacheron Constantin.  Ένα μοναδικό μουσικό έργο που εξερευνά τις Ευκλείδειες μαθηματικές μορφές που διέπουν όλους τους μεγάλους μουσικούς ρυθμούς και αντηχεί τις αρχές της μηχανικής ωρολογοποιίας.

Οι Ευκλείδειοι ρυθμοί προέρχονται από την αρχή ότι ο Ευκλείδειος Αλγόριθμος – ο μεγαλύτερος κοινός διαιρέτης δύο αριθμών που χρησιμοποιείται για την όσο το δυνατόν πιο ομοιόμορφη κατανομή των παλμών – δημιουργεί σχεδόν όλους τους πιο σημαντικούς ρυθμούς της παγκόσμιας μουσικής. Όλοι οι κύριοι ρυθμοί που υπάρχουν διέπονται από αυτόν τον εξαιρετικά απλό μαθηματικό νόμο, του οποίου οι συνδυασμοί δημιουργούν απείρως μεταβλητές μουσικές φόρμες, παρόλο που αυτή η διαδικασία δεν φαίνεται ακόμη να έχει χρησιμοποιηθεί ευρέως στον κόσμο της μουσικής.

Το εντυπωσιακό αποτέλεσμα που φέρει την υπογραφή του Woodkid είναι ένα κομμάτι που αποτελείται από μελωδίες που παίζονται από βιρτουόζους της σύγχρονης μουσικής (μαρίμπα, κλαρίνο κ.α.) και παράγεται σε ένα τέμπο με 12 παλμούς εμπνευσμένο από ένα ρολόι Vacheron Constantin – απηχώντας έτσι τους κοινούς παρονομαστές μεταξύ ωρολογοποιίας και μουσικής.

Το κομμάτι περιλαμβάνει νέους ρυθμούς που προκαλούν μια μελωδική παγκόσμια περιοδεία διαφορετικών πολιτισμών (tango, bembé, bossa nova…).  Αυτό το πρωτότυπο κομμάτι εκφράζεται επίσης οπτικά μέσω ενός σχεδίου κίνησης που περιλαμβάνει ένα αρχιτεκτονικό αντικείμενο που απεικονίζει τη μελωδία με πολύ κυριολεκτικό τρόπο όσον αφορά τη ρυθμική της κατασκευή. Συμβολίζοντας τους δεσμούς μεταξύ της σύγχρονης εικόνας και της υψηλής ωρολογοποιίας, αυτή η μουσική δημιουργία του Woodkid ωθεί τα όρια των αρχών των Ευκλείδειων ρυθμών και της κυκλικής περιστροφής.

Ο Woodkid έπρεπε να αναθεωρήσει όλη την κωδικοποίηση του λογισμικού του για να διεισδύσει στα μαθηματικά μυστήρια αυτών των Ευκλείδειων ρυθμών, όπως ακριβώς ένας ωρολογοποιός της Vacheron Constantin πρέπει να κατανοήσει τέλεια τη λειτουργία ενός μηχανισμού πριν εξερευνήσει την ανεκτίμητη ομορφιά του.

 

More Stories
Η Tissot και οι Ασιατικοί Θερινοί Αγώνες