Jean-Pierre Lutgen: The concept of change

 Στο τεύχος Chronos Plus που κυκλοφορεί. ο CEO της ICE Watch εξηγεί το μυστικό πίσω από τα 25 εκατομμύρια πωλήσεων από το ξεκίνημα της μάρκας το 2007 μέχρι σήμερα

 

Ο Βέλγος επιχειρηματίας Jean-Pierre Lutgen είναι ένας άνθρωπος που δεν έχει πολύ χρόνο για ξεκούραση. Θα μπορούσαμε να τον περιγράψουμε ως πρωτοπόρο και οραματιστή. Στην πραγματικότητα, όμως, είναι ένας άνδρας που δουλεύει σκληρά, αναζητώντας διαρκώς να προσφέρει το καινούργιο, να μην αφήνει το κοινό να βαριέται. Αυτό είναι το κίνητρο αλλά και το μυστικό της επιτυχίας μιας από τις κορυφαίες μάρκες ρολογιών  entrée de gamme, η οποία αγκαλιάζει μια πολύ μεγάλη γκάμα από στυλ, απευθύνεται σε όλες τις γενιές και προσφέρει μοντέλα που υιοθετούν με άνεση τον τρόπο ζωής του χρήστη τους.

 

Μιλήστε μας για το background σας. Ποιος δρόμος σάς έφερε στον κόσμο του fashion ρολογιού;

Τι ερώτηση… Θα χρειαζόταν να γράψω ένα ολόκληρο βιβλίο για ν’ απαντήσω. Μοιάζει κάπως με την ευθυγράμμιση των πλανητών σε κάποια δεδομένη χρονική στιγμή. Μπορώ να αναφέρω το γεγονός ότι είμασταν εισαγωγείς διαφημιστικών ρολογιών. Ότι πάντα μ’ ενδιέφεραν η τέχνη και η δύναμη του χρώματος. Ότι η αξία ενός προϊόντος βρίσκεται πάνω απ’ όλα στο concept και στη μάρκα. Και ότι έχω πάθος για τα όμορφα αντικείμενα.

Διαβάστε τη συνέχεια στο τεύχος του Chronos Plus

More Stories
Tα ρολόγια της Tudor διαθέσιμα πλέον στις ΗΠΑ