Ο CEO της Hublot Ricardo Guadalupe εξηγεί γιατί η μάρκα αγαπά τη Μύκονο

Συναντηθήκαμε στο πολυτελές λόμπι του ξενοδοχείου  Mykonos Grand, για μια χαλαρή κουβέντα αντί σιέστας ύστερα από ένα λουκούλλειο γεύμα στην αγαπημένη του Ψαρρού.

Χαλαρός, φανερά αδυνατισμένος και ευδιάθετος, παρότι στον τέταρτο σταθμό του μεγάλου ταξιδιού του στη Μεσόγειο, ο Ricardo μάς μίλησε για το νέο δίκτυο μπουτίκ της Hublot στους δημοφιλέστερους μεσογειακούς προορισμούς – μια ιδέα που προήλθε από τα ρολόγια που κατασκευάζει η μάρκα αποκλειστικά για τη Μύκονο και την Gofas Jewlery. Ακολούθησε το μεγάλο γκαλά για τα εγκαίνια της δεύτερης monobrand μπουτίκ της Hublot στην Ελλάδα, η οποία άνοιξε στο μυκονιάτικο Ματογιάννι σε συνεργασία και πάλι με την Gofas Jewelry.

Μιλήστε μας για το concept «Hublot loves summer».

Προσπαθούμε να αναπτύσσουμε νέες ιδέες και να δημιουργούμε complications μ’ ένα τρόπο διαφορετικό. Έχουμε το Euro Cup, το οποίο διήρκεσε για εμάς ένα μήνα, και είχε να κάνει με το ποδόσφαιρο. Έπειτα, θελήσαμε να κάνουμε κάτι με ζωηρά χρώματα και γι’ αυτό επινοήσαμε το concept «Hublot loves summer». Στο πλαίσιο αυτού του concept δημιουργήσαμε ρολόγια για τις καλοκαιρινές διακοπές σε προορισμούς όπως η Ibiza, το Bodrum, το Capri και η Μύκονος φυσικά. Η ιδέα προέρχεται κυρίως από τη Μύκονο. Με τον Γιάννη Γκόφα πρίν περίπου δέκα χρόνια, δημιουργήσαμε το πρώτο συλλεκτικό ρολόι, αφιερωμένο στην Μύκονο. Πιστεύω ότι είναι μια ωραία ιδέα. Και, επιτέλους, κατορθώσαμε να δημιουργήσουμε αυτή την μπουτίκ στη Μύκονο, τον πιο σημαντικό προορισμό στη Μεσόγειο Θάλασσα. Είναι πραγματικά ένα πολύ επιτυχημένο κατάστημα εδώ και πάνω από μια δεκαετία, χάρη στην οικογένεια Γκόφα.

Ο master mentalist Lior Suchard και ο ο CEO της Hublot Ricardo Guadalupe.

Γιατί επιλέξατε, εν μέσω πανδημίας, να επενδύσετε σ’ ένα νησί όπως η Μύκονος, που βρίσκεται στην «πορτοκαλί ζώνη»;

Το είχαμε προγραμματίσει για την περασμένη χρονιά, αλλά αναγκαστήκαμε να το αναβάλλουμε. Έπειτα το συζητήσαμε και αποφασίσαμε να πάρουμε το ρίσκο. Σίγουρα είναι μεγάλη πρόκληση, αλλά ήδη οι αριθμοί είναι πολύ καλοί.

Ποια είναι τα αποτελέσματα από την μπουτίκ της Αθήνας;

Τα πηγαίνει πολύ καλά και είναι ωραίο να διαπιστώνεις ότι τόσο πολλοί Έλληνες αγαπούν τη μάρκα μας. Στην Αθήνα, η πελατεία είναι κυρίως τοπική, ενώ στη Μύκονο είναι κυρίως τουρίστες. Ωστόσο, και οι δύο προορισμοί μάς έχουν δώσει μέχρι στιγμής πολύ καλά αποτελέσματα.

Ο CEO της Hublot Ricardo Guadalupe και ο Γρηγόρης Γκόφας.

Μαθαίνουμε πως είστε διαρκώς σ’ ένα αεροπλάνο, ταξιδεύοντας από το Λονδίνο και το Wembley stadium, στην Τοσκάνη, στη Μύκονο, στο Bodrum. Μπορείτε να συνδυάσετε τη δουλειά με την ευχαρίστηση σ’ αυτά τα ταξίδια-αστραπή;

Προσπαθώ να βρίσκω ευχαρίστηση στη δουλειά μου. Έχω πάθος γι’ αυτό που κάνω, για τη δημιουργία ρολογιών, για την οργάνωση events. Μου ταιριάζει όλο αυτό. Το σημαντικό, όμως, είναι να βρεις την ισορροπία στην ιδιωτική ζωή σου, να μην είναι η δουλειά το μόνο που σου δίνει χαρά. Εργάζομαι εδώ και πάνω από 30 χρόνια και η συμβουλή μου στους νεότερους είναι να βρουν ακριβώς αυτό. Μπορείς να δουλεύεις σκληρά, αλλά χρειάζεσαι χρόνο και για την προσωπική ζωή σου, αλλιώς πέφτεις πάνω σε τοίχο.

Ο CEO της Hublot Ricardo Guadalupe, o Γιάννης Γκόφας, ο Augusto Capitanucci (Regional Director Mediterranean Countries of Hublot) και o master mentalist Lior Suchard.

Πώς ήταν η ζωή σας στη διάρκεια της 12μηνης καραντίνας;

Για εμάς δεν ήταν 12 μήνες. Χρειάστηκε να κλείσουμε το εργοστάσιο για δύο μήνες, τον Απρίλιο και τον Μάιο του 2020. Έμεινα στο σπίτι μου εκείνο το διάστημα και ήταν, ομολογώ, μια παράξενη εμπειρία ύστερα απ’ όλα αυτά τα χρόνια εργασίας και ταξιδιών. Πέρυσι, επισκέφθηκα μόνο το Παρίσι και το Μονακό, από μία φορά το καθένα. Και αυτό ήταν παράξενο. Το γεγονός ότι πρέπει να μείνεις στο σπίτι δημιουργεί την ανάγκη να μάθεις τη ζωή σου από την αρχή. Για εμένα, το πιο σημαντικό ήταν η προστασία των ανθρώπων μας. Στη Nyon έχουμε 400 ανθρώπους, τους οποίους έπρεπε να κρατήσουμε ασφαλείς. Έπρεπε επίσης να βρούμε ιδέες για το πώς θα εργαστούμε παρά την υγειονομική κρίση. Όταν πρέπει να κλείσεις το φυσικό σου δίκτυο, ο ψηφιακός κόσμος γίνεται πολύ σημαντικός. Σ’ αυτό το χρονικό διάστημα αναπτύξαμε το e-commerce, δημιουργήσαμε πολλά ψηφιακά events και αρχίσαμε να χτίζουμε τις σχέσεις με τους πελάτες μας εξ αποστάσεως. Όλο αυτό είχε κατά κάποιο τρόπο και τα θετικά του, επειδή ζήσαμε νέες εμπειρίες τόσο στην προσωπική όσο και στην επαγγελματική ζωή μας.

Οι λάτρεις της ωρολογοποιίας έχουν μια ακόρεστη δίψα για νέα υλικά. Τι να περιμένουμε από τη σπεσιαλίστα του είδους, Hublot;

Πάντα δουλεύουμε επάνω σε κάτι διαφορετικό: νέα υλικά, νέα χρώματα, νέους μηχανισμούς. Συνεργαζόμαστε και με τον Ιάπωνα καλλιτέχνη Murakami και ελπίζω του χρόνου να σας εκπλήξουμε ξανά.

Hublot Classic Fusion Chronograph Boutique Mykonos

Περισσότερες πληροφορίες για την Hublot εδώ. 

 

More Stories
Vichos Items Black Saturday Event Volume II