Η πιο δημοφιλής γάτα της μόδας επιλέχθηκε για να πρωταγωνιστήσει στην καμπάνια για την 20η επέτειο της συλλογής Big Bang
Την 2οή επέτειό της γιορτάζει φέτος η συλλογή Big Bang, που λανσαρίστηκε για πρώτη φορά το 2005. Για να γιορτάσει το γεγονός, η μάρκα επέλεξε την διάσημη γάτα του αείμνηστου Karl Lagerfeld, για να ποζάρει δίπλα στα επετειακά της μοντέλα. Η Hublot μέσα από την καμπάνια της αποκάλυψε και το νέο της tagline Hublot – “Own It”.
Η καμπάνια ξεκίνησε τη 1η Μαΐου, με την Choupette να εμφανίζεται στο TikTok και στο Instagram πλάι στο κόκκινο Big Bang 20th Anniversary Red Magic. Καθ’ όλη τη διάρκεια του μήνα, τα φώτα της δημοσιότητας θα στραφούν σε δύο ακόμη ρολόγια. Το πρώτο ρολόι είναι το εντυπωσιακό Big Bang Tourbillon Automatic Yellow Neon Saxem, που φοριέται από μια κομψή μυστηριώδη κυρία με ένα statement παλτό από ψεύτικη γούνα σε neon πράσινο χρώμα.
Το δεύτερο ρολόι είναι το Big Bang 20th Anniversary Titanium Ceramic, που καλύπτει τον καρπό μιας αθλήτριας την ώρα της προπόνησης. Ο Julien Tornare, CEO της Hublot ανέφερε πως η μάρκα παραμένει πιστή στις αξίες της πολυτελούς ωρολογοποιίας, όπως η ποιότητα και η προσοχή στη λεπτομέρεια, ενώ κατάφερε μέσα από αυτήν τη συλλογή, να επαναστατήσει ενάντια σε μια παραδοσιακή βιομηχανία διανύοντας εδώ και 20 χρόνια μια επιτυχημένη πορεία.