Proud to be the Original: Η νέα καμπάνια της Glashütte Original

Η Glashütte Original παρουσιάζει μια φωτογραφική καμπάνια που δείχνει ότι τα ρολόγια της ταιριάζουν σε όλες τις πτυχές του ανθρώπινου τρόπου ζωής 

Στην Glashütte, τη γενέτειρα της, η μάρκα δημιουργεί αυθεντικά, διαχρονικά ρολόγια υψηλής ποιότητας, με στόχο τη καινοτομία, τη παράδοση και τη πρωτοτυπία. Αυτές οι αρχές είναι μέρος της ταυτότητας της την Glashütte Original, όπως και αυθεντικότητα, η γνησιότητα και η δημιουργικότητα.

Έτσι, αποφάσισε να παρουσιάσει μια νέα καμπάνια για να γιορτάσει τη σύνδεσή της με όσους φορούν τα ρολόγια της. Η “Proud to be the Original” βασίζεται στις αξίες που την οδηγούν από το 1845, διατηρώντας την έννοια της πρωτοτυπίας στο επίκεντρό της.

 

Η καμπάνια αποτυπώνει κομμάτια των συλλογών της, μαζί με τον άνθρωπο που τα φορά, στο δικό του περιβάλλον και φέρνοντας την προσωπικότητά του στο προσκήνιο. Γιορτάζει τη μοναδικότητα και τη σημασία των στιγμών, αποδεικνύοντας ότι ένα Glashütte Original είναι ένας σημαντικός σύντροφος στη ζωή του χρήστη, και τον συνοδεύει στις εμπειρίες του και τα ορόσημα της πορείας του.

 

Από τον ατρόμητο τυχοδιώκτη έως τον πρωτοπόρο καθηγητή, τον αφοσιωμένο καλλιτέχνη έως τον δημιουργικό παραγωγό μουσικής και τη λαμπερή σοπράνο, τον μάνατζερ με υψηλές επιδόσεις έως το κομψό ζευγάρι – οι πέντε συλλογές της αντιπροσωπεύουν πέντε πρωτότυπες προσεγγίσεις για τη ζωή.

Η καμπάνια ξεκίνησε στο τέλος του Μαρτίου και συνοδεύεται από ένα βίντεο που δείχνει πώς και πού συνδέονται οι χρήστες και τα ρολόγια τους. Ακόμη, δημιούργησε το hashtag #PTBTO και προσκαλεί τους ακόλουθούς της να το χρησιμοποιήσουν για να δείξουν τι σημαίνει για αυτούς η Glashütte Original.

The premium watch magazine

More Stories
To νέο Pontos S Diver της Maurice Lacroix