Οι φυλές των ταξιδιωτών

Είστε ταξιδιώτης που αναζητά την απλότητα ή το κοινωνικό κεφάλαιο ορίζει τις ταξιδιωτικές σας επιλογές; Νέα έρευνα της Amadeus αποκαλύπτει πως και για ποιο λόγο θα ταξιδεύουμε μέχρι το 2030

Μέχρι το τέλος της επόμενης δεκαετίας, κάποιοι ταξιδιώτες θα αγοράζουν και θα καταναλώνουν ταξιδιωτικές εμπειρίες σχεδόν αποκλειστικά βάσει της ικανότητας να μπορούν να μοιράζονται αυτές τις εμπειρίες ή από το πόσο “κεφάλαιο” θα μπορούν να παράγουν στα κοινωνικά δίκτυα. Άλλη ομάδα ταξιδιωτών θα αναζητά την απόλυτη απλότητα και την ελευθερία από το να σχεδιάζουν οι ίδιοι τα ταξίδια τους μέχρι το 2030, θέλοντας όσο το δυνατόν περισσότερα πράγματα να γίνονται από απόσταση, από τρίτους. Ταυτόχρονα, μια εξειδικευμένη ομάδα θα κάνει την εμφάνισή της επιθυμώντας να δοκιμάσει μόνο τις πιο ηδονιστικές, θελκτικές και απόλυτες ταξιδιωτικές εμπειρίες. 

Αυτές είναι μόνο μερικές από τις προβλέψεις που έγιναν στην έρευνα Future Traveller Tribes 2030: Κατανοώντας τους ταξιδιώτες του αύριομια μεγάλη νέα έρευνα η οποία παρουσιάστηκε πρόσφατα αναγνωρίζοντας τις διαφορετικές ταξιδιωτικές προσωπικότητες και τις κατηγορίες που αναμένεται να προκύψουν στην ταξιδιωτική βιομηχανία και θα κυριαρχήσουν τα επόμενα 15 χρόνια.    

Η έρευνα, στη διαδικασία της οποίας χρησιμοποιήθηκε ψυχογραφική και όχι δημογραφική προσέγγιση, άντλησε τις προβλέψεις από τις καταναλωτικές έρευνες της Future Forecast και προέβη σε ταυτοποίηση των παρακάτω έξι διαφορετικών προσωπικοτήτων ταξιδιωτών:

· Οι Social Capital Seekers θα σχεδιάσουν τις διακοπές τους έχοντας στο μυαλό τους σχεδόν αποκλειστικά τα online κοινά, βασιζόμενοι σημαντικά σε κριτικές και προτάσεις από άλλους για να προχωρήσουν στην τελική τους απόφαση. Μια ολόκληρη νέα αγορά μπορεί να ανοιχτεί βάσει “Klout-boosting breaks”, γεμάτη από feed-friendly στιγμές 

·  Οι Cultural Purists θα αντιμετωπίσουν τον σχεδιασμό των διακοπών τους σαν μια ευκαιρία να εμβαθύνουν σε μια ξένη, ακόμη και ‘‘άβολη’’, κουλτούρα, όπου η απόλαυση των διακοπών εξαρτάται από την αυθεντικότητα της εμπειρίας

· Οι Ethical Travellers θα σχεδιάσουν το ταξίδι τους βάσει ηθικών κριτηρίων, όπως για παράδειγμα τη μείωση του περιβαλλοντικού τους αποτυπώματος ή τη βελτίωση της ζωής των άλλων. Συχνά θα αυτοσχεδιάσουν και θα προσθέσουν κάποια στοιχεία εθελοντισμού και ανάπτυξης των κοινοτήτων ή δραστηριότητες οικολογικής βιωσιμότητας στις διακοπές τους  

· Οι Simplicity Searchers θα προτιμήσουν συλλογικές προσφορές, θέλοντας να αποφύγουν να διαχειριστούν πολλές λεπτομέρειες του ταξιδιού οι ίδιοι. Οι διακοπές για αυτή τη φυλή αντιμετωπίζονται σαν μια σπάνια στιγμή, κατά την οποία πρέπει να κακομάθουν τον εαυτό τους με την απόλαυση και την ασφάλεια του ταξιδιού  

· Οι Obligation Meeters καθοδηγούνται από ένα συγκεκριμένο σκοπό για το ταξίδι τους, είτε αυτός είναι επαγγελματικός, είτε αναψυχής και κατά συνέπεια έχουν περιορισμούς σε χρόνο και χρήματα. Θα αναζητήσουν πρωτίστως έξυπνες τεχνολογίες αλγορίθμων που θα είναι σε θέση να απομακρύνουν την ταλαιπωρία των ταξιδιών 

· Οι Reward Hunters ενδιαφέρονται μόνο για ταξίδια ανταμοιβής. Οι ταξιδιώτες σε αυτή τη “φυλή” λαχταρούν κάτι που αντιπροσωπεύει μια εξαιρετική ανταμοιβή ή μια ανώτερης ποιότητας ταξιδιωτική εμπειρία, σαν αποτέλεσμα της σκληρής επένδυσης χρόνου και ενέργειας στην εργασιακή τους ζωή

Για να κατεβάσετε και να δείτε σε ποια “φυλή” ανήκετε, επισκεφτείτε το www.amadeus.com/tribes2030. Αργότερα το καλοκαίρι θα δημοσιευτεί και μια συμπληρωματική έρευνα, από την Frost & Sullivan, η οποία θα εξετάζει το πώς η ταξιδιωτική βιομηχανία θα ανταποκριθεί στις ανάγκες και τις ατομικές αγοραστικές συνήθειες των έξι φυλών που προσδιορίστηκαν στην έρευνα Future Traveller Tribes 2030: Κατανοώντας τους ταξιδιώτες του αύριο.

More Stories
PANDORA Valentine’s 2015 Collection