Breaking

Συνεργασία Amadeus και Swiss Airlines

Ενημέρωση / Ταξίδι και Διακοπές / 05/08/2015

H Swiss International Air Lines συνεργάζεται με την Amadeusγια να παρουσιάσει τη λύση Fare Families σε όλα τα κανάλια διανομής.

Η Swiss είναι η πρώτη αεροπορική εταιρεία που θα υιοθετήσει τους ειδικούς ναύλους του Ομίλου Lufthansa σε όλα τα άμεσα και έμμεσα κανάλια με ισχύ ήδη από την περασμένη εβδομάδα. Η αεροπορική εταιρεία θα χρησιμοποιήσει τη λύση Fare Families της Amadeus για να μεγιστοποιήσει την έκθεση για τις κατηγορίες ναύλου Light, Classic και Flex που διαθέτει και να αυξήσει τις ευκαιρίες merchandising μέσα από πολλαπλά κανάλια διανομής.

Η λύση Fare Families θα επιτρέψει την ενοποιημένη χρήση της νέας δομής ναύλων της Swiss, μέσα από την οποία θα παρέχει προσφορές τόσο σε διαμεσολαβητές, όσο και σε ταξιδιώτες. Με το branding και την διαφοροποίηση των προϊόντων και των υπηρεσιών της, η Swiss θα είναι σε θέση να δείξει την πλήρη αξία της κάθε κατηγορίας ναύλων προσφέροντας μεγαλύτερη διαφάνεια στα χαρακτηριστικά των προϊόντων και στους όρους και προυποθέσεις των συναλλαγών.

Μέσα από αυτή την ενισχυμένη εμπειρία αγορών, τα ταξιδιωτικά γραφεία θα μπορούν να εξυπηρετούν και να συμβουλεύουν καλύτερα τους πελάτες τους, καθώς και να κάνουν upsell από τη μια κατηγορία ναύλου στην επόμενη με βάση τις ξεχωριστές ανάγκες και προτιμήσεις του κάθε ταξιδιώτη. Οι ταξιδιώτες θα ωφεληθούν από την αυξημένη διαφάνεια και την μεγαλύτερη εξειδίκευση μέσα από το κανάλι της επιλογής τους.

Η Swiss είναι η πρώτη αεροπορική εταιρεία που θα παρουσιάσει τη λύση μέσα από τη πλατφόρμα Branded Fares της ATPCo και η Amadeus είναι η πρώτη εταιρεία τεχνολογίας που υποστηρίζει το νέο αυτό πρότυπο της βιομηχανίας, προσφέροντας στις αεροπορικές εταιρείες τη δυνατότητα να αρχειοθετούν τα δεδομένα τους κεντρικά ή απευθείας στο σύστημα της Amadeus.

Η λύση Fare Families Amadeus είναι μια απόλυτα αυτοματοποιημένη λύση που επιτρέπει στις εταιρείες να ξεχωρίζουν, να διαφοροποιούν και να κάνουν  upsell τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους στα έμμεσα κανάλια. Είναι πλήρως ενοποιημένη με τα mid- και back-office συστήματα των ταξιδιωτικών γραφείων, ούτως ώστε να διευκολύνουν το reporting και την εξυπηρέτηση των πελατών.











Previous Post

Ξεκινούν οι προπαραγγελίες για το Mondaine smartwatch

Next Post

Νέα video manuals από την Omega





0 Comment


Αφήστε μια απάντηση


More Story

Ξεκινούν οι προπαραγγελίες για το Mondaine smartwatch

Το Mondaine Helvetica 1 smartWatch ξεκινά τη διαδικασία προπαραγγελίας, ενώ θα είναι...

04/08/2015