Ρεκόρ αποδοτικότητας για τη Lufthansa

O όμιλος Lufthansa πέτυχε διπλάσια βελτίωση αποδοτικότητας καυσίμων, από τον προκαθορισμένο στόχο 1,5% που είχε οριστεί για την αεροπορική βιομηχανία.

Το 2013, οι επιβατικές εταιρίες του Ομίλου Lufthansa κατόρθωσαν για πρώτη φορά να μειώσουν τη μέση κατανάλωση κηροζίνης ανά επιβάτη ανά 100 χιλιόμετρα, σε μόλις 3,91 λίτρα, αρκετά χαμηλότερα από το προηγούμενο όριο των 4 λίτρων ανά επιβάτη ανά 100 χιλιόμετρα, βελτιώνοντας την αποδοτικότητα κατά 3,8% συγκριτικά με το 2012.

Για δεύτερη συνεχή χρονιά από το 2012 και παρά την αύξηση των δραστηριοτήτων κατά 2,3%, η συνολική κατανάλωση κηροζίνης από όλες τις εταιρίες του Ομίλου Lufthansa παρουσιάζει μείωση, κατά 1,3% το χρόνο. Σε απόλυτα μεγέθη, συγκριτικά με το 2012, ο Όμιλος μείωσε την κατανάλωση κηροζίνης κατά 114.152 τόνους και τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα κατά 359.587 τόνους, ωφελώντας εξαιρετικά το περιβάλλον. Η παραπάνω ποσότητα διοξειδίου του άνθρακα αντιστοιχεί με το συνολικό όγκο που εκλύεται ετησίως από περίπου 50,000 σπιτικά που χρησιμοποιούν συστήματα θέρμανσης με πετρέλαιο.

Το ισχυρότερο μέσο για την αύξηση της αποδοτικότητας είναι η επένδυση στη σύγχρονη τεχνολογία , π.χ. με τη χρήση μοντέρνων και αποδοτικότερων αεροσκαφών νέας γενιάς. Με το υφιστάμενο πρόγραμμα ανακαίνισης του στόλου της, που αποτελεί τη μεγαλύτερη επένδυση στην ιστορία της Lufthansa, η εταιρία σημειώνει ικανοποιητική πρόοδο προς το στόχο αυτό. Έως τις 31 Δεκεμβρίου 2013, ο Όμιλος είχε παραγγείλει 295 ολοκαίνουρια αεροσκάφη, συνολικής αξίας 32 δισεκατομμυρίων Ευρώ, παραδοτέα έως το 2025. Ταυτόχρονα, θα διευκολύνει τη ζωή των κατοίκων που ζουν κοντά στους σημαντικούς αεροπορικούς κόμβους. Για παράδειγμα, τα 100 αεροσκάφη A320 νέας γενιάς που έχει παραγγείλει ο Όμιλος Lufthansa, θα χρησιμοποιούν υπερσύγχρονους, ισχυρούς και αθόρυβους κινητήρες, που θα συρρικνώσουν κατά τουλάχιστον 50% το αποτύπωμα θορύβου του αεροσκάφους κατά την απογείωση και προσγείωση.

More Stories
Nomos Glashütte: τα ultra thin της επόμενης γενιάς